Pozyskanie i Obsługa Klienta

  • Analiza widoczności firmy, sporządzenie początkowego Raportu
  • Poprawne i całkowite wypełnienie z dodanie wszystkich usług i produktów do wizytówki Google
  • Dobranie i optymalizacja pod kątem słów kluczowych i obszarów dla wizytówki Google

Monitorowanie Do 3 Słów Kluczowych

2 Indywidualne Posty

Do 10 Odpowiedzi Na Opinie

Moderowanie Do 3 Negatywnych Opinii

Dodawanie do 5 katalogów NAP

Raport Co Miesiąc Z Zajmowanych Pozycji Oraz Wyników

Ochrona Przed Konkurencją

Gwarancja Poprawy Wyników

Monitorowanie Do 6 Słów Kluczowych

4 Indywidualne Posty

Utworzenie Materiałów Pomagających Pozyskać Nowe Opinie

Do 20 Odpowiedzi Na Opinie

Moderowanie Do 6 Negatywnych Opinii

Dodawanie do 10 katalogów NAP

Raport Co Miesiąc Z Zajmowanych Pozycji Oraz Wyników

Ochrona Przed Konkurencją

Gwarancja Poprawy Wyników

Wyznaczoną pozycję
osiągamy w ciągu 3 miesięcy

Utworzenie Materiałów Pomagających Pozyskać Nowe Opinie

Raport Co Miesiąc Z Zajmowanych Pozycji Oraz Wyników

Ochrona Przed Konkurencją

Gwarancja Osiągnięcia Pozcycji

Naszym celem jest, aby Państwa firma znajdowała się w pierwszych pięciu propozycji na liście wyszukiwań w przeglądarce Google!

ok. 96% potencjalonych klientów szuka lokalnych firm i wykonawców w Google Maps.
ok 60% osób wybierze jedną z pierwszych 3-4 pozycji pojawiających się w wynikach wyszukiwań w swojej przeglądarce lub smarphone.
z czego 70% zadzwoni lub odwiedzi firmę tego samego dnia.

Wprowadzenie Wirtualnej Centrali Telefonicznej dodaje profesjonalizmu i prestiżu. Sprawia, że firma staje się bardziej wiarygodna w oczach klientów.

Umożliwia obsługę połączeń nawet poza godzinami pracy. Twoja firma może być dostępna dla klientów 24/7. Nie pominiesz żądnego potencjalnego klienta, który dzwonił do Ciebie z zapytaniem.

Eliminuje ryzyko zgubienia ważnych połączeń. Ten syste automatycznie zarządzaa połączeniami, zapobiegając przeciążeniu linii telefonicznych i zapewniając, że każdy klient zostanie obsłużony.

  • Klient poprzez odpowiednie komunikaty jest pewny, gdzie się dodzwonił
  • Klient jest poinformowany kiedy zostanie obsłużony nawet jeśli jest bardzo dużo połączeń
  • Jeśli Twoja firma jest zamknieta, nieczynna, nadal klient może zostać obsłużony Możesz zaopiekować się jego potrzebami nawet kiedy jesteś z jakiegoś innego powodu niesotępny
  • Możesz ułatwić umówienie się na wizytę z Tobą
  • Nagrywanie połączeń może zapewni wysoką jakość obsługi
  • Nagrywanie połaczeń zapeni przejrzystość w składanych reklmacjach
  • Przypilnuje przychodzące połaczenie.
    Dostaniesz powiadomienie, kiedy ktoś próbował się z Tobą skontaktować a ty byłeś niedostepny albo rozmawiałeś z innym klientewm
  • Oszczędność czasu! Klient pod Twoją nieobecnością może pozstawić nagranie głosowe. Oddzwonisz do niego od razu z rozwiązaniem problemu
  • Możesz odbierać połączenia w dowolnym miejscu na świecie, brak ograniczeń terytorialnych, brak dodatkowych kosztów. Wystarczy dostęp do sieci

Konsultacja Potrzeb.

Dostosowanie Usługi Pod Twoje Wytyczne.

Konfiguracja
Funkcjonalności Centrali

Utrzymanie
Wirtualnej Cetrali Telefonicznej.

Do Wyboru Numery Komórkowe i Stacjonarne

Utworzenie Ścieżki Kierowania Połączeniami Przychodzącymi

Stworzenie lub Nagranie Komunikatów Głosowych

Konfiguracja Urządzeń Stacjonarnych oraz Mobilnych

Automatyzacja Powiadomień oraz Komunikatów

Indywidualne podejście
do całej obsługi prowadzonego przez Ciebie Biznesu

W zależności od zapotrzebowania możemy zająć się takimi kwestiami, jak:

  • obsługa obecnych klientów w Twojej firmie
  • nawiązywanie współpracy w Twoim imieniu z nowymi kontrachentami
  • pozyskiwania nowych klientów z kampani reklamowaj lub zimnych połączeń
  • kampanie reklamowe, ponowne zachęcenie klienta do skorzystania z Twoich usług lub produktów
  • pozyskanie opini na temat firmy lub oferowanej usługi, produktu
  • ankieta satysfakcji, badanie zadowolenia z obsługi klienta
  • badanie potrzeb klienta


Pozostaw dane kontaktowe.
Oddzwonimy do Ciebie najszybciej, jak to możliwe.